REMINDER: Oproep vrijwilligers seizoen 2016-2017; Check je mailbox

31-5-2016  |
De MHC Vianen wordt "draaiend" gehouden door leden en ouders van leden, die zich als vrijwilliger inzetten.
Bardienst en rij-beurt zijn taken die aan het team verbonden zijn en vallen buiten deze oproep.
Vanaf de A-jeugd (A, alle senioren, trimmers, petanque) spreken wij de leden direct aan. Voor alle jeugd tot de A-jeugd is de enquête gericht aan de ouders.

Er zijn taken die voor de hele club belangrijk zijn; dat is een heel scala. Bestuursleden, commissieleden, eenmalige klussen, periodieke klussen, simpele en klussen waarvoor specifieke kennis nodig is. Voor die taken zijn elke seizoen weer vrijwilligers nodig.

Wat levert het op?
- zinvolle vrijetijdsbesteding
- sociale contacten, netwerk
- gezellige jaarlijkse vrijwilligersavond

De oproep voor het seizoen 2016-2017 gaat nu van start.
We hebben er voor gekozen om dit via een (niet anonieme) enquête te doen.
Wij willen graag weten voor welke klus we jullie mogen benaderen.
Het is nadrukkelijk ook mogelijk om commissietaken "in deeltijd" te doen.
"Deel-Tijd" betekent dan dat meerdere personen zorgen dat een bepaalde taak gedaan wordt. Die personen maken onderling afspraken wanneer wie aanspreekpunt is voor de taak. Bij onverwachte afwezigheid is er dan ook altijd een "achterwacht".

Bent u of is uw kind volgend seizoen geen lid meer? Vrijwilligerstaken kunnen ook door niet -leden worden gedaan. Interesse? Vul de enquête in en vertel het ons.

We verwachten van iedereen een reactie, voor 23 juni aanstaande.
Alvast bedankt,

Peter Beumer