Vrijwilligersbijeenkomst op zaterdag 07/02 om 12:00

6-2-2015  |
Beste ouders,

Graag willen we jullie uitnodigen voor de vrijwilligersbijeenkomst op zaterdag 07/02 om 12:00 uur op de hockeyclub in Vianen.

We willen jullie dan oa informeren over de ontwikkelingen met betrekking tot de nieuwe hockeyvelden, toekomstige accommodatie en de verwachte toename van nieuwe leden in de toekomst. Ook willen we stilstaan bij het onderwerp vrijwilligers, want deze heeft de club keihard nodig om de eerdergenoemde ontwikkelingen en andere belangrijke zaken te kunnen organiseren.

De club heeft niet alleen coaches, trainers en scheidsrechters nodig, maar ook mensen in de organisatie zelf bijvoorbeeld voor het organiseren van een feestje / toernooi voor de jeugd, het indelen van de bardienst, het inkopen van hockeymateriaal, het organiseren van een EHBO-informatieavond, invulling geven aan de MHC Vianen-site met verslagjes, foto's, etc. Kortom, we hebben niet alleen ouders nodig met hockeykennis en -ervaring, maar ook ouders die kunnen helpen met de organisatie binnen de club.