Tweetal workshops bij MHC Vianen in samenwerking met KNHB

15-9-2015  |
Beste coaches / teammanagers,

Zoals onlangs aangekondigd op de coaches- en trainersavond gaat de club in samenwerking met de KNHB een tweetal workshops met betrekking tot 'Sportief Coachen' in oktober organiseren. Als club vinden we het belangrijk om jullie bij dit thema te ondersteunen en daarom hebben we dit hoog op de agenda gezet. Te meer omdat we niet alleen van de coaches en teammanagers zelf het verzoek hebben gekregen om hier aandacht aan te geven, maar ook van de spelers, speelsters en hun ouders.

Heb je als coach / teammanager weleens het volgende afgevraagd:
Wat zeg je als coach vlak voor een spannende wedstrijd tegen je sporters?
Wat doe je als trainer als de training of als coach als de wedstrijd voor geen meter loopt?
Hoe zorg je er voor dat iedereen het naar zijn zin heeft?

Tijdens deze 2 bijeenkomsten wordt door middel van discussies, praktijkvoorbeelden, presentaties en filmpjes duidelijk gemaakt hoe coaches en teammanagers bij kunnen dragen aan een plezierige en veilige sport omgeving.

Het is belangrijk als jullie aan deze workshops meedoen en we willen jullie daarom nadrukkelijk verzoeken om de volgende avonden alvast in jullie agenda te reserveren:

Dinsdag 27 oktober
Woensdag 18 november

Verdere details over de workshops volgen nog in een latere e-mail. Mocht je daarvoor al vragen hebben, neem dan contact met mij op.

Met vriendelijke groeten,

TC MHC Vianen