LUSTRUMFEEST ZATERDAG 5 SEPTEMBER VANAF 18.00

3-9-2015  |

Lustrum MHC Vianen 40 jaar

FEEST 5 september 2015

De tent voor het feest is gisteren bij het clubhuis opgesteld. De tent wordt de komende dagen ingericht voor de receptie en het feest.

De lustrumcommissie is druk bezig om de laatste puntjes op de spreekwoordelijke i’s te zetten.

De kluscommissie neemt donderdagavond met een grote groep vrijwilligers nog even het clubhuis onderhanden.

Zaterdag zijn we klaar voor de eerste competitiewedstrijden en het grote LUSTRUMFEEST.

Het begint op zaterdag rond 18.00 met het officiële gedeelte, de start van ons lustrumjaar.

De band D.I.S.CO (voorproefje op https://vimeo.com/68945140)

Leden (jong en ouder, met of zonder ouders), oud-leden en genodigden zijn uitgenodigd om deel te nemen. Velen hebben al enthousiast gereageerd.  Kom je ook?

Tot zaterdag!

Peter Beumer

voorzitter

PRAKTISCHE ZAKEN

-          De toegang is gratis.

-          Voor consumpties wordt betaald met munten. Die munten zijn verkrijgbaar in de het clubhuis.

-          Pinbetaling is mogelijk. We verzoeken iedereen daarvan gebruik te maken.

-          Laat als het even kan de auto thuis.

-          Beveiliging en EHBO zijn op het feestterrein aanwezig.  EHBO in clubhuis.

-          Parkeren:

o   Auto’s: Parkeerterreinen aan de Langeweg of langs de Clarissenhof

o   Fietsen: In de rekken bij de hockeyclub.

Heeft u contact met andere (oud-)leden van MHC Vianen?
Wilt u ze dan attenderen op ons lustrumfeest?

Meer informatie is te vinden via onze website www.mhc-vianen.nl

Bijlage: Lustrum-uitnodiging-email(2).jpg