MHC Vianen 40 jaar LUSTRUM FEEST 5 september 2015

13-7-2015  |

MHC Vianen bestaat 40 jaar!

Uiteraard wordt aan deze mijlpaal niet zomaar voorbij gegaan. Op 5 september 1975 werd de club opgericht. Exact 40 jaar na dato zal op 5 september 2015 het Lustrumjaar op spectaculaire wijze worden geopend. Tijdens het laatste competitieweekend in 2016 zal het Lustrumjaar worden afgesloten.

Omdat MHC Vianen een echte familievereniging is, is aan iedere leeftijdscategorie gedacht. De lustrumcommissie heeft 5 evenementen gepland.

Zaterdag 5 september 2015
Feestelijke opening met aansluitend receptie en feestavond. Voor deze opening worden ook oud-leden uitgenodigd.

Woensdagmiddag 30 september 2015
Benjamin/jongste jeugd evenement.

Zaterdag 7 november 2015
Feestavond voor D t/m A jeugd.

Maandag 16 mei 2016
Open dag van MHC Vianen en de Pétanque Vereniging Vianen (PVV2000) met familie hockeytoernooi (voorheen Pa’s-Ma’s)

Laatste competitieweekend 2016
Afsluiting Lustrumjaar

Reserveer alvast de data in de agenda!  Uiteraard houden wij jullie verder op de hoogte via de website en de MHC Vianen app.

U kunt zich hiervoor aanmelden bij de Lustrumcommissie, via e-mail [email protected], of via LISA-TEAM/CLUB /evenementen (rechterkolom website)

De Lustrumcommissie

Joan Poelmann, Marja de Haan, Babette van Etten, Barbara Graaff en Nanna Kraaypoel

Bijlage: Lustrum-uitnodiging-email.jpg