Oefenwedstrijden bij hockeyclub Houten

12-12-2014  |
Op zaterdagochtend 6 december speelden een aantal jongste jeugd teams van MHC Vianen oefenwedstrijden bij hockeyclub Houten. De reguliere competitiewedstrijden zijn afgelopen en dit was een mooie gelegenheid om met de teams extra wedstrijden te spelen. Helaas waren er bij de 8-tallen van Houten teveel zieken, waardoor de oefenwedstrijden voor M8E1 en M8E2 niet konden plaatsvinden in Vianen.
De overige 5 jongste jeugd teams, MF1, M6E1, M6E2, J6E1 en J6E2, speelden leuke en spannende wedstrijden tegen de teams van Houten en Kampong. Veel ouders waren meegekomen om de teams samen met de coaches aan de zijlijn aan te moedigen.
We hopen in het voorjaar nog een keer oefenwedstrijden te organiseren, waarbij de teams van IJsseloever en HMHC (Hilversum) ook weer zullen meedoen.
De komende 2 weken wordt er nog getraind, daarna is het vakantie en op zaterdag 10 januari beginnen de teams met het spelen van de MidWinterCompetitie.