Heren Vianen ten onder tegen nummer 2

10-3-2014  |

De heren van Vianen hebben hun 1e wedstrijd na de winterstop niet in winst om kunnen zetten tegen Tempo, de nummer van 2 van de lijst. Vanaf het begin namen de heren uit Vianen het initiatief in handen en was het meeste balbezit een feit. Een handvolkansen en mogelijkheden waren niet aan de Vianen mannen besteed tot in de 15e minuut de op dat moment verdiende 0-1 werd gemaakt. Tempo nam het initiatief geleidelijk over en bracht de stand gelijk, ondanks dat Vianen de meeste kansen kreeg.

Na rust was het duidelijk dat de heren van Vianen hun scherpte en wil om te winnen niet van het begin van de 2e helft mee in de wedstrijd hadden genomen. Door twee persoonlijke fouten en momenten van onoplettendheid bouwde Tempo in een tijdsbestek van 5 minuten de voorsprong uit naar 3-1. De 4-1 viel korte tijd later waarna de wedstrijd was gespeeld.

De uiteindelijke 4-2 was een prachtige aanval, maar kwam te laat om de wedstrijd nog spannend te maken. Met de wedstrijd tegen de koploper in het vooruitzicht zal de uitdaging zijn om alle positieve aspecten nu eens een gehele wedstrijd vol te houden en om het daarmee de koploper bijzonder lastig te maken.