Mini Reiger Toernooi groot succes

22-6-2013  |

Zaterdag 16 en zondag 17 juni was het zover! HET toernooi van de jongste jeugd werd wederom gespeeld op de velden van MHC Vianen. De spelertjes van de deelnemende 6- en 8-tallen teams hebben wederom een super toernooi gehad. De weergoden waren gunstig gestemd, de tentjes voor alle teams stonden al snel op het grasveld en iedereen kon zich uitleven op de gigantische speelkussens. Naast de diverse hockeywedstrijden was het slapen in de sporthal en het zwemmen een sensatie die de kinderen niet snel zullen vergeten.

Voor foto’s en filmpjes, kijk dan op www.minireiger.nl

Heb je zelf nog foto’s en/of filmpjes die je met ons wilt delen, mail ze dan door naar [email protected]

Zet dit adres ook vast bij je favoriete contacten, zodat het voor de foto’s van het komende toernooi snel tevoorschijn te halen is.

Met grote dank voor de prima organisatie en de hulp van vele vaders, moeders en spelers van de vereniging!