Van de voorzitter

3-4-2012  |

Kampioenen?

De meiden van de MHC Vianen presteren goed. Meisjes A1, B1, C1, D1 en D2 zouden wel eens kampioen kunnen gaan worden. De jongens doen goed mee, maar de koplopers in hun poules moeten wat steken laten vallen om het kampioenschap in beeld te krijgen. Er zijn natuurlijk nog 6 of 7 wedstrijden te spelen, alles is nog mogelijk. Wij wensen de meiden, jongens en de begeleiding veel succes. En vooral Positief Coachen met veel respect en natuurlijk sportiviteit!

Bij de senioren is zijn Dames 1/2 stabiele middenmoters, meer zit er dit jaar niet in. Bij Heren 1 is de wisselvalligheid in presteren minder geworden, een plek bij de middenmoot zou een goede prestatie zijn en een beloning voor een team in opbouw.

De veteranenteams kunnen zich makkelijk staande houden in hun klassen, maar ze laten dit jaar graag een ander kampioen worden.

Groot onderhoud van de kunstgrasvelden

Volgend week wordt in opdracht van de gemeente groot onderhoud uitgevoerd aan de kunstgrasvelden. Na dit onderhoud is het zand weer voldoende aangevuld, waardoor te snelle slijtage van de kunstvezels wordt tegen gegaan. Ook het mos langs de randen wordt verwijderd en de verontreinigingen uit het zand gehaald.

Alle trainingen kunnen gewoon doorgang vinden, omdat het onderhoud overdag plaatsvindt.

AH CLUBACTIE

Met de AH clubactie van vorig jaar heeft de vereniging € 935,00 ontvangen. Van dit geld zijn 4 rebound blocks (http://www.sportplan.net/ rebound/) en een hypermoderne soundbox aangeschaft.

De blocks zijn goed te gebruiken binnen de trainingen.

RABO WEDSTRIJDSHIRTS

De leverancier/sponsor Hockey Republic heeft aangegeven dat de nieuwe shirts van de betere kwaliteit begin april 2012 beschikbaar zijn. Houd de site in de gaten voor nadere informatie over dit gratis wedstrijdshirt.

Met sportieve groeten,

Van het bestuur