Algemene Leden Vergadering, vrijdag 27 augustus 2010 om 20.00 uur

25-8-2010  |
Algemene Leden Vergadering van M.H.C.Vianen, vrijdag 27 augustus 2010 om 20.00 uur

In het clubhuis van de vereniging aan de Clarissenhof 58 te Vianen

Het jaarverslag als ook het financiële verslag staat op de web site van M.H.C.Vianen, www.mhc-vianen.nl vanaf 10 augustus 2010

• Opening door de voorzitter
  • Mededelingen en ingekomen stukken
  • Notulen van de ALV van 28 augustus 2009
  • Benoemen van lid van verdiensten
  • Jaarverslagen van de diverse commissies
  • Financieel jaarverslag M.H.C.Vianen
  • Verslag kascommissie
  • Verkiezing kascontrolecommissie seizoen 2010-2011
  • Bestuursverkiezingen
    • Dominic Leijten, voorzitter, Michiel Janssen, PR functionaris, zijn aftredend en niet herkiesbaar . Kitty Janssen is aftredend en stelt zich niet herkiesbaar .Tevens zijn de bestuursvacatures van secretaris en facilitaire diensten nog open.

Het bestuur draagt de volgende leden voor:

• Peter Beumer
      • Ron Kamping
      • Anneke Schaafsma

Remy Held is zittend bestuurslid namens de PVV

Ariën Pons is zittend bestuurslid en verantwoordelijk voor technische zaken.

Het bestuur dient tenminste uit 5 personen te bestaan.

Volgens de statuten en het huishoudelijk reglement kan een nieuw bestuurslid door het zittende bestuur voorgedragen worden of door tenminste vijf leden. De voordracht van tenminste 5 leden dient uiterlijk 2 dagen voor de vergadering schriftelijk bij het bestuur worden ingediend. De stemmen tijdens de ALV bepalen uiteindelijk wie er tot het bestuur kunnen toetreden. Het bestuur bepaalt zelf wie de functie van voorzitter, secretaris, en penningmeester op zich neemt.

• Financiële begroting seizoen 2010 – 2011
  • Contributieverhoging