Hockeydag 15 mei

4-5-2022  |

Beste leden, trainers en coaches,

Op zondag 15 mei is het zover: dé hockeydag van het jaar voor jong en oud! Op deze dag, georganiseerd door Dames 1 en Heren 1, is er van alles te doen. We zullen de dag aftrappen met een clinic voor alle jeugdteams. Vriendjes en vriendinnetjes die het leuk vinden om een keer te hockeyen, zijn ook welkom. Spelers kunnen zich opgeven bij hun trainer/coach tot volgende week vrijdag, 13 mei. Wij vragen alle coaches om op deze dag (13 mei) alle aanmeldingen per team door te geven via [email protected].

Na de clinic kan iedereen onze topteams Dames 1 en Heren 1 komen aanmoedigen. Tussendoor is er onder andere een springkussen en ander vermaak.

Voor de trainers en coaches van MHC Vianen is er voor de wedstrijd van Heren 1 een coach clinic. Iedereen die hieraan wil deelnemen, kan zich ook aanmelden via [email protected]. Na de wedstrijden is er een gezellig feest om de dag af te sluiten. Gedurende de middag en avond is er een foodtruck aanwezig voor een heerlijke lunch en avondeten.

We hopen iedereen te zien op deze spetterende dag. Tot dan!

Met vriendelijke groet,

Feestcommissie Dames 1 en Heren 1