Waar blijven toch die hockeyballen?

29-8-2009  |
Beste leden, trainers, coaches en ouders van leden,

Jaarlijks verdwijnen er tientallen hockeyballen vanuit de vereniging in de tassen en schuren van leden. Vaak is dat een onbedoelde aktie en vergeet men die bal(len) terug te brengen naar de club.
Dit is een behoorlijke kostenpost binnen MHC Vianen, die gemakkelijk kan worden voorkomen door zuinig op de spullen van de vereniging te zijn.
Een hockeybal kost gemiddeld zo'n € 3,00 en als er tientallen verdwijnen is de rekensom gemakkelijk gemaakt. Ook als er ballen worden weggeslagen, dient men deze op te sporen. Het denken dat er nog genoeg ballen zijn is geen goede gedachte!

Om de tassen en schuren hockeybal vrij te maken willen wij graag dat iedereen de hockeyballen in komt leveren bij de materialencommissie.

Wij hopen dat de hockeyballen binnenstromen.

Sportieve groet,

MHC Vianen