Voorlopige teamindeling seizoen 2018-2019

13-6-2018  |

Na een grandioos seizoen met vele wedstrijden, is de Technische Commissie – samen met de coaches en trainers van de teams, plus de resultaten van de selectietrainingen voor de D- en C-categorie – gekomen tot de voorlopige teamindeling voor de jeugd voor het nieuwe seizoen. In de bijlagen staat deze voorlopige indeling. Enkel de leden welke aangemeld zijn als lid van MHC Vianen zijn opgenomen in de voorlopige indeling.

De teamindeling voor de Heren 1 en Heren 2 teams, plus de exacte indeling van de jongens A junioren, die qua leeftijd over gaan naar de seniorenteams, is op dit moment nog niet bekend. De spelers met een sterretje achter hun naam: dit zijn A junioren (nieuwe seizoen) die zowel op zaterdag (JA1) als op zondag (Heren teams) mogen deelnemen en staan voorlopig ingedeeld in de JA1 als bij Heren 1 en Heren 2.

Op korte termijn wordt met deze gehele groep overleg gevoerd over de mogelijke teamsamenstelling(en).

Trainers en coaches teams

Voor alle teams worden een (of twee) coaches aangesteld en trainers gezocht en/of aangesteld. Voor elk team worden in principe twee trainingen per week georganiseerd. De TC is druk bezig alle teams van kader te voorzien. Zodra meer bekend is over trainers en coaches, komt deze informatie jullie kant op.

Evaluatie na voorcompetitie

Na de voorcompetitie (dit is rond de herfstvakantie) evalueert de TC de teamindeling. De TC houdt zich het recht voor de teamindeling – indien dit echt wenselijk is – aan te passen.

Inloopavond

De TC heeft met alle zorgvuldigheid de teams samengesteld en getracht het voor een ieder goed te doen. Indien leden alsnog vragen hebben over de teamindeling dan nodigen wij jullie uit om op dinsdag 27 juni tussen 19:30 tot 21:00 uur langs te komen bij de inloopavond op de club. Wij zullen geen email beantwoorden welke betrekking hebben op de voorlopige teamindeling. Jullie zijn van harte uitgenodigd op 27 juni.

Wij wensen jullie allen een zeer fijne zomervakantie en een goede voorbereiding op het nieuwe seizoen!

Technische Commissie