Selectierondes verplaatst naar woensdag 19 april!!

3-4-2017  |

Beste ouders en speelsters,

Van vele leden kregen wij door dat op 12 april een schoolvoetbaltoernooi gespeel wordt.

Hierdoor heeft de TC besloten de onderlinge wedstrijden welke gepland stonden op woensdag 12 april te verplaatsen naar woensdag  19 april.

Daarnaast willen wij aangegeven dat de selectie ook dit jaar enkel geldt voor de junioren meisjes A t/m D. Bij de jongens lijn zal geen selectie plaats vinden.

De selectierondes zijn hierdoor ingedeeld op de volgende data, noteer deze goed in je agenda:

Vrijdag 7 april trainingsvormen

Vrijdag 7 april  verzamelen om 17:30 uur en de training start om 18:00 uur tot 19:00 uur - speelsters voor D en C teams nieuwe seizoen.

Vrijdag 7 april  verzamelen om 19:00 uur en de training start 19:30 uur tot 20:30 uur – speelsters voor B en A teams nieuwe seizoen.

Woensdag 19 april onderlinge wedstrijden

Woensdag 19 april verzamelen om 17:30 uur en de training start om 18:00 uur tot 19:00 uur - speelsters voor D en C teams nieuwe seizoen.

Woensdag 19 april  verzamelen om 19:00 uur en de training start 19:30 uur tot 20:30 uur – speelsters voor B en A teams nieuwe seizoen.

De selecties bestaan uit een aantal trainingsvormen en onderlinge wedstrijdjes. Jullie zullen beoordeeld worden door onafhankelijke beoordelaars en zij bekijken of je in een eerste, tweede of mogelijk derde team wordt ingedeeld. Voor gedetailleerde informatie over deze selectierondes verwijzen we jullie naar onze website. Ook is bijgesloten een overzicht waarin je kunt terugvinden voor welke meisjescategorie (D, C, B of A) je de selectieronde moet doen.

Lees deze documenten goed door en mochten jullie vragen hebben, neem dan zo snel mogelijk contact met ons of je coach op.

Met sportieve groet,

TC Junioren

Harco Gruter en Wim Rietveld

PS: Niet iedereen heeft zijn emailadres up to date in de administratie gezet (eigen profiel). Mochten teamgenoten deze mail niet ontvangen hebben stuur deze mail dan door naar die persoon.

Bijlage: Indeling op leeftijd seizoen 2017-2018.pdf