RABOBANK Clubkas Campagne: Stem op de MHC Vianen!

15-2-2017  |

Wij doen mee met de Rabobank Clubkas Campagne!

Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden organiseert de Rabobank Clubkas Campagne en stelt 100.000 euro beschikbaar voor clubs uit de omgeving! Ook wij doen mee om een mooi sponsorbedrag bij elkaar te sparen. Dit bedrag gaan we gebruiken voor:
De MHC is van plan om samen met de handbal- en de korfbalvereniging een nieuw clubhuis te laten bouwen (planning 2019). Een bijdrage is zeer welkom om de kosten van dit project te dekken. Alle beetjes helpen!  Hier hebben we jouw hulp bij nodig!

Ben jij lid van Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden? Stem dan van 28 maart tot en met 11 april op onze vereniging via rabobank.nl/av Laat je omgeving weten dat wij meedoen en verzamel zoveel mogelijk stemmen. Nog geen lid maar wil je wel stemmen? Meld je aan via rabobank.nl/av en kom in actie!

Elke stem is geld waard.

Groeten van MHC Vianen