Nationaal HockeyCongres 2016 van zaterdag 23 januari 2016

29-1-2016  |
Nationaal Hockeycongres 2016: een terugblik
Zaterdag 23 januari 2016 bezochten meer dan 450 bestuurders en vrijwilligers het achttiende Nationaal Hockeycongres in het hoofdkantoor van Rabobank Nederland in Utrecht. In een ‘De wereld draait door-setting’ praatte de KNHB en haar tafelgasten de verenigingsbestuurders bij over de meest recente ontwikkelingen op bestuurlijk en organisatorisch gebied. In de middag bezocht een groot deel van de aanwezigen één van de negen verschillende workshops. ‘Hockeycorner Live!’ was een nieuw onderdeel binnen het programma. Op deze informatiemarkt stelden diverse partijen zich voor. Deze partijen bieden op verschillende gebieden verenigingsgerichte oplossingen voor uitdagingen waar verenigingen voor staan. Nieuwsgierig naar het videoverslag? Of wil je lezen wat er zoal besproken is?

Meer weten? http://knhb.m17.mailplus.nl/nct2129637/r4Ee99aApQp6Y9j