Coaches - / trainersavond dinsdag 8 september vanaf 19:30 uur

26-8-2015  |
Beste coaches & trainers,

Graag willen wij jullie op dinsdag 8 september vanaf 19:30 uur van harte uitnodigen voor de coaches - / trainersavond van het nieuwe seizoen in het clubhuis van MHC Vianen.

Een mooie gelegenheid om jullie te informeren over het nieuwe hockeyseizoen en kennis / ervaring uit te wisselen voor wie daar behoefte aan heeft.

De volgende onderwerpen zullen die avond oa worden toegelicht:

• Introductie
  • Toelichting nieuwe velden, nieuwe spelregels, opleiden / fluiten (jeugd)scheidsrechters, sportief coachen campagne, met bitje spelen verplicht, vrijwilligers gezocht, gebruik social media, etc.
  • Informatie over trainingen, trainers, materialen, etc.
  • Informatie wedstrijdregelement, digitaal wedstrijdformulier, etc.
  • Wat verder nog ter tafel komt
  • Vragen / opmerkingen van coaches en trainers

Zijn er (algemene) zaken waarvan jij vindt dat ze op de agenda moeten? Mail ze gerust door.

Natuurlijk gaan we er vanuit dat iedereen van de partij is. Mocht je echt verhinderd zijn dan vernemen we dat graag.

Tot dinsdag 8 september op de club!

Met sportieve groet,

Namens TC Commissie MHC Vianen