Nieuwsbrief juni 2015: BELANGRIJK

4-6-2015  |

Herinrichting Sportpark Blankenstein

In ons clubhuis is op 3 juni in het bijzijn van enkele raadsleden, en de bestuurders van de betrokken verenigingen, de overeenkomst Herinrichting Blankenstein getekend door wethouder Verweij en directeur Ceelen van Ceelen Sports Constructions.   Ceelen begint op 15 juni aanstaande met de werkzaamheden. Hockeyveld nr.1 wordt omgebouwd naar een waterveld. Het VIKO-veld wordt verwijderd en parallel aan de Clarissenhof komt  één nieuw zandingestrooid kunstgras hockeyveld en daarnaast een combinatie kunstgrasveld voor korfbal en handbal. Voor voetbal wordt het WETRA-trainingsveld omgebouwd naar een kunstgrasveld en hopelijk zal ook veld 1 voor voetbal (ligt parallel aan hockey 1) deze zomer vervangen worden door een kunstgrasmat.

Met andere woorden vanaf 15 juni (direct na het jaarlijkse MRT-toernooi) nemen bouwvakkers bezit van ons sportpark.  Dit betekent dat de kunstgrasvelden vanaf 15 juni niet meer door ons gebruikt kunnen en mogen worden. Uit veiligheidsoverwegingen (bouwterrein) is betreden verboden. Wij verzoeken jullie je daaraan te houden.

Verloopt alles volgens planning, dan moeten begin september 2015 de velden (officieel) speelklaar zijn.

Via  nieuwsbrieven en de sociale media houden we jullie op de hoogte van de vorderingen op het sportpark.  Als een veld bespeelbaar is, dan maken wij dat direct bekend.

LEES OOK DE NIEUWSBRIEF

Bijlage: Van het bestuur juni 2015.pdf