Onthulling LOGOWAND in sportcafé in sportcentrum HELSDINGEN

10-4-2015  |

Bericht van de gemeente

Beste gebruikers van het sportcentrum,

Hierbij nodigen wij jullie uit voor de onthulling van de logowand in het sportcafé van sportcentrum Helsdingen. Sinds augustus jl. maken jullie samen met ons gebruik van het sportcentrum.Wij ontvangen veel positieve reacties van jullie maar gelukkig ontvangen wij ook tips voor het verbeteren van onze dienstverlening en de inrichting van het sportcentrum. Eén van de tips die wij ontvangen hebben ging over het aankleden van de witte schuifwand in het sportcafé.

Wij hebben vervolgens alle vaste huurders van het sportcentrum benaderd om hun logo aan te leveren die binnenkort op de wand worden aangebracht. Op deze wijze kleden wij de wand aan maar dragen wij ook bij aan het clubhuis gevoel wat wij nastreven voor alle gebruikers.

‘Samen sportief’, het sportcentrum is van ons allemaal.

Deze onthulling vindt plaats op woensdag 15 april om 19.30 uur in het sportcafé van het sportcentrum.

Bijlage: sportcentrum_helsdingen_horeca2.jpg