7e editie Mercian Indoor

21-12-2014  |

Stichting HockeyBelowTheSea organiseert van 28-30 december in het Topsportcentrum in Almere weer het Mercian Indoor.

Van 28 december tot 30 december wordt voor het 7ejaar op rij het Mercian Indoor georganiseerd. Drie dagen lang een topevenement aan de Pierre de Coubertinlaan in Almere Poort. Het evenement bestaat uit 3 onderdelen:

Eensterk bezet toernooi voor jongens en meisjes

Zoal ieder jaar hebben zijn er weer sterke teams aanwezig. Op 28 december, de 1edag, wordt voor de C junioren een toernooi georganiseerd. Op 29 december gaan de B junioren strijden om de prijzen en op 30 december de A junioren.

Een aantal gevarieerde clinic’s voor zowel de top als de breedte

Ook dit jaar weer een scala aan clinics voor de breedte sport. Nieuw dit jaar zijn de masterclasses voor D, C , B en Keepers. Bovendien zijn er early birds voor gehele teams.
Er kunnen nog kinderen inschrijven maar wees er snel bij want vol=vol

Top programma

Op de 28ste en 29ste december zullen de Dames van het Nederlands zaalhockeyteam, weer aanwezig zijn. Op de 28ste een oefenwedstrijd tegen Pinoké JA1 en op de 29ste tegen Almere JA1. Deze wedstrijden beginnen om 18.00 uur. Om 19.30 uur wordt op de 28ste en 29ste een oefeninterland gespeeld tussen de heren van Nederland en Zweden.

Drie dagen tophockey in het Topsportcentrum van Almere aan de Pierre de Coubertinlaan Almere. De toegang is gratis!Volg het laatste nieuws op www.mercianindoor.nl of op facebook (Mercian Indoor).