Contributie seizoen 2012-2013

19-8-2012  |
In de ALV van 29 juni jl. zijn de contributies voor het seizoen 2012-2013 vastgesteld.

Het seizoen is al enkele maanden oud en daarom ontvangt u van de penningmeester voor eind augustus over de mail of via de post de contributiefactuur voor het seizoen 2012-2013. Eind augustus en begin november (bij betaling in twee termijnen) wordt het factuurbedrag van het bij ons bekende rekeningnummer afgeschreven.

Leden die niet via automatische incasso betalen verzoek ik de betalingstermijn in acht te nemen. Wel lid maar geen factuur ontvangen? Mail naar [email protected]

Veranderingen in uw registratie in ons ledenadministratiesysteem kunt u grotendeels zelf aanpassen (achter de login). Heeft u hulp nodig stuur dan een mail naar [email protected]