Voorwoord van de penningmeester

19-10-2008  |

Beste hockeyers, vrijwilligers en ouders,

De herfstvakantie er weer op. Ik hoop dat u ook van het mooie weer heeft mogen genieten en deze week het hockey gebeuren weer enthousiast oppakt.

Een van mijn taken als penningmeester is erop toe te zien dat de contributies tijdig worden voldaan.

Tot mijn genoegen kan ik u meedelen dat inmiddels meer dan de helft van de leden zijn of haar contributie heeft betaald.

De leden die nog niet betaald hebben verzoek ik hierbij vriendelijk dit alsnog te doen.

Heeft u geen faktuur ontvangen ? Dan verzoek ik u vriendelijk dit zo spoedig mogelijk te melden bij Desirée van Ooij via:  [email protected].

Heeft u betalingsproblemen ? Dan vraag ik u vriendelijk dit zo snel mogelijk bij mij aan te geven via:  [email protected].

Rest mij u een prettige voortzetting van het hockey seizoen te wensen,

Met sportieve groet,

Kitty Schüssel