Hockey Republic onze nieuwe shirtsponsor !

7-8-2011  |

Per het volgende seizoen ontvangen alle hockeyleden een gratis nieuw vormgegeven MHC-Vianen shirt.

Het nieuwe shirt is modern vormgegeven en gemaakt van uitstekende materialen (zie bijlage). Natuurlijk zal onze clubsponsor Rabobank prominent op het shirt worden vermeld.

Het shirt (zijn in alle maten ruim beschikbaar) is gratis af te halen op de club voor de leden op verschillende data in augustus en september. Die data worden nog bekend gemaakt.

Na 30 september 2011 is het shirt te koop bij Hockey Republic (winkeltarief ongeveer € 45,00)

- Het is verplicht om wedstrijden van de MHC Vianen in dat shirt te spelen.

- Nieuwe leden, en leden die vergeten het shirt op te halen, betalen na 1 oktober 2011 het winkeltarief

- Het is vanaf 1 september 2011  niet toegestaan om andere sponsorvermeldingen op het shirt te hebben.

- Bestaande sponsorovereenkomsten waarbij de naam van de sponsor, c.q. goede doel op het shirt staan vermeld lopen af per einde van dit seizoen.

- Sponsorvermeldingen op trainingspakken, tassen, etc, zijn nog steeds mogelijk.

- Bedrukken van shirts (rugnummers) en trainingspakken kan (tegen kostprijs) bij Hockey Republic.

Voor het gebruik van het gratis verstrekte shirt wordt een borgsom van € 10,00 geheven via de contributie inning. Bij inlevering ontvang je de borgsom terug.

Voor vragen of opmerkingen kun je contact op nemen met de voorzitter ([email protected])  of de sponsorcie ([email protected])

Namens het bestuur/sponsorcie.

www.hockeyrepublic.nl