Rabobank Vijfheerenlanden hoofdsponsor van hockeyclub MHC Vianen

10-4-2011  |

De komende drie jaar prijkt de Rabobank Vijfheerenlanden op en langs de velden van hockeyvereniging MHC Vianen. Met de handtekening van Koos Timmer, algemeen directeur van Rabobank Vijfheerenlanden en Peter Beumer, voorzitter van MHC Vianen, werd de nieuwe sponsorovereenkomst bezegeld.

Rabobank Vijfheerenlanden is al jarenlang aanwezig rond het veld van MHC Vianen met een reclamebord. Toen bij het bestuur het idee ontstond om alle teams in één type shirt te gaan laten spelen, dachten ze gelijk aan de grootste hockeysponsor van Nederland: Rabobank. Koos Timmer is trots dat er juist door een mooie samenwerking tussen de vereniging en de Rabobank alle teams op termijn in hetzelfde shirt gaan spelen. Koos Timmer: “We dragen het hockey landelijk en lokaal een warm hart toe. Bij alle hockeyverenigingen in onze regio zijn we betrokken als sponsor. Prachtig dat we bij deze toonaangevende club nu elke wedstrijd zichtbaar gaan zijn via onze naam op de shirts. Zo is Rabobank dus fan van zowel de senioren teams en de allerkleinste lede van de vereniging.”

Ook hockeyvereniging MHC Vianen is gelukkig met de nieuwe sponsor. Peter Beumer: “Wij zijn erg blij met de Rabobank. Deze nieuwe overeenkomst stelt ons in staat, om van MHC Vianen voor alle spelers een nog mooiere en herkenbare club te maken.”

De eerste zichtbare uiting van de samenwerking met de Rabobank zijn de Rabobank Vijfheerenlanden Clinics op 11 en 25 mei.

Op de foto bezegelen Koos Timmer (algemeen directeur Rabobank Vijfheerenlanden) en Peter Beumer de sponsorovereenkomst.

Desirée van Ooij, 10-4-2011 @ 19:35:56
top!! ^O^