Voorwoord van de voorzitter

27-12-2009  |

December,  2009

Beste hockey vrienden en vriendinnen,

Met het kerstreces voor de deur  zit de eerste helft van de competitie er op. Op dit moment vriest het flink en vragen we ons nieuwsgierig af of we de schaatsen kunnen onderbinden in de kerstvakantie. Het zou leuk zijn. Het hockeyveld ligt er verlaten bij en de trainingen zijn voor 2 weken opgeschort zodat iedereen even kan genieten van een welverdiende pauze.

De wintercompetitie, waarvoor weer voldoende animo aanwezig is, start op zaterdag 8 januari, als koning winter het toelaat.

Verder kan ik u vertellen dat het goed gaat met onze club. De contributies zijn nagenoeg allemaal betaald. U verdient hiervoor een compliment want dit is nog nooit voorgekomen. Het blijkt dat het gemak de mens dient en de automatische incasso, waarvoor de meeste hebben gekozen, zijn vruchten heeft afgeworpen. Voor een club als de onze, is het van groot belang dat we de financiën op orde hebben zodat we de binnenkomende rekeningen ook vlot kunnen betalen.  Bovendien spaart het onze penningmeester heel veel tijd. Vrijwilligerswerk is dan ook zeer spaarzaam. De technische commissie heeft het technische aspect goed op de rit staan. Van alle kanten worden de trainers en coaches op een goede manier begeleid en dat voorkomt een hele boel problemen en vragen. Het ledenaantal is nog steeds groeiende, ook bij de senioren en dat is van belang voor een gezonde opbouw in de teams.

Het bestuur is in gesprek met de gemeente over een oplossing voor onze veldcapaciteit. Zodra er nieuws over te melden valt, zullen we u op de hoogte brengen. Tevens zijn we al weer druk bezig om voor het volgende seizoen alles goed op de rails te krijgen. Een aantal bestuursleden zullen vervangen worden omdat de bestuursperiode niet meer verlengd kan worden. Ook zijn de commissiehoofden druk aan het lobbyën om de open vacatures in te vullen. Mocht u nog uw steentje willen bijdragen, het komende seizoen dan kunt u zich bij het bestuur aanmelden.

Kortom onze club groeit en bloeit.

Rest mij u , namens het voltallige bestuur, hele prettige kerstdagen te wensen en voor het nieuwe jaar het allerbeste en veel hockeyplezier.

Dominic Leijten,

voorzitter