Voorwoord van de PR commissaris

26-10-2009  |
Beste leden en sponsors,

De start van het seizoen lijkt al weer een eeuwigheid geleden. Door een geslaagde dag konden veel van onze leden terugkijken op een geweldig startweekend met een heerlijke BBQ. Een klein minpuntje was de opkomst van de leden op de ALV. Hier maak ik niet te veel worden meer aan vuil, dit heeft de voorzitter al uitgebreid verwoord.
Nog 6 wedstrijden en dan zit het eerste deel van het seizoen er al weer op.
Dit wordt ook voor mij het laatste seizoen als bestuurslid PR. Ondanks dat ik het bijna 6 jaar met liefde voor de club heb gedaan, bleef een tekort aan vrijwillgers binnen mijn commissies mij achtervolgen. Op de website is te zien welke vacatures er allemaal open staan. MHC Vianen kan niet zonder vrijwilligers en de PR commissie dus ook niet. Mijn belang is het zoeken naar een geschikte kandidaat om mijn functie over te nemen aan het einde van het seizoen. Indien er iemand is die zich geroepen voelt om het PR commissariaat van mij over te nemen, kan hij of zij een e-mail sturen naar [email protected]
Maar buiten deze bestuursfunctie zijn er nog veel meer vacatures binnen de commissie.
Een commissie is bijvoorbeeld de sponsorcommissie. Sponsoring is van belang voor MHC Vianen om extra aktiviteiten te realiseren voor de leden. In de huidige financiƫle situatie raken we meer sponsors kwijt dan dat er bij komen. Dit is een trend waar niet alleen MHC Vianen mee te maken heeft. Er is een vacature vrij voor de sponsorcommissie. Schroom niet om te reageren als je bijvoorbeeld in het dagelijks leven accountmanager bent. Maar een timmerman kan evengoed dit vrijwilligerswerk oppakken. Kortom, MHC Vianen wil door met jullie, jullie als lid, jullie als vriend van MHC Vianen en jullie als vrijwilliger voor MHC Vianen.

Ik hoor en of lees graag van je,

Met sportieve groet,

Michiel Janssen