Weer eens ingebroken bij MHC Vianen

20-9-2009  |
Inbraak aan de Clarissenhof.
Vrijdag op Zaterdagnacht 19 september hebben onverlaten zich op onrechtmatige wijze toegang verschaft tot ons clubhuis. Een en ander is gepaard gegaan met nogal wat fysiek geweld en de braakschade is dan ook aanzienlijk. De vroege ouders moesten zaterdagmorgen even geduld beoefenen voor hun kopje koffie of thee, in afwachting van het politie onderzoek. Gelukkig kon, na een snel schadeherstel, de opengebroken koffiemachine weer in dienst worden genomen. Helaas heeft het dievengilde deze keer de inventaris van de MHC niet ongemoeid gelaten en is ons recent aangeschaft AED apparaat ontvreemd. Wij hopen maar dat deze laffe daad geen verdere gevolgen zal hebben.
De locatiecommissie zal de komende weken nog wel wat tijd nodig hebben om de braakschade in het clubhuis weer weg te werken.

Folkert Stulp, 22-9-2009 @ 14:43:46
:( Geen eerzame dieven, die levensreddende middelen stelen.