Seizoensopening zaterdag 3 september wordt verplaatst naar zondag 18 september, meld je aan!

26-8-2022  |
Beste leden,

De openingsborrel/bbq van zaterdag 3 september a.s. wordt verzet naar zondag 18 september a.s. Het idee was de opening te combineren met een kick-off voor de Jongste Jeugd en Junioren, maar dat hebben we uiteindelijk anders vormgegeven.

Zondag 18 september spelen onze seniorenteams thuis (tijden zijn binnenkort bekend). Kom die dag allemaal gezellig kijken en moedig ze aan!  Aansluitend om ongeveer 16.30 uur vindt de openingsborrel plaats.

Wij vragen jullie je uiterlijk zondag 4 september a.s. via de bijgevoegde link aan te melden of door een e-mail te sturen met het aantal personen naar [email protected], zodat we een idee hebben van de aantallen.

Wij zorgen voor de muziek, aankleding en voor limonade voor alle kinderen. Drankjes zijn verder te koop bij de bar in het clubhuis. Een lekkere hap is dan ook verkrijgbaar en kan bij de cateraar ter plekke worden afgerekend.

Graag tot 18 september waar we met elkaar kunnen proosten op het nieuwe seizoen! Ook willen we dan graag stilstaan bij alle vrijwilligers die zich ieder jaar weer inzetten voor onze club. Uiteraard zijn we ook altijd weer hard op zoek naar nieuwe vrijwilligers!

Met sportieve groet,
Mark Versteeg