Hulp gezocht clubhuis

20-4-2022  |

Beste leden/ouders/verzorgers,

Het clubhuis.. een veelbesproken onderwerp. We zijn vanuit de bouwcommissie/bestuur al geruime tijd in gesprek met de gemeente.

Het bestuur heeft met ondersteuning van de bouwcommissie en een externe adviseur een aantal scenario's opgesteld voor het clubhuis. Dit gaat van een lichte variant, waarbij het clubhuis de huidige lay-out behoudt, tot aan een scenario waarbij er een optimalisatie van de ruimtes plaatsvindt waardoor er meer ruimte ontstaat voor bijvoorbeeld sanitair en berging. Door diverse oorzaken wordt dit niet een kortetermijnoplossing (lees: verbouwing/nieuw clubhuis). Op de lange termijn, maar dit is een jarenplan, gaat dit wel gebeuren, maar gezien de staat van het clubhuis kunnen we daar niet op gaan wachten.

Dus... tijd voor plan B en dat kunnen we alleen doen met hulp van onze leden/ouders/verzorgers!

Onze club is weer aan het groeien door de inzet van veel (nieuwe) vrijwilligers en daar hoort een 'fatsoenlijk' clubhuis bij. We zijn dan wel bezig met een plan voor de lange termijn, maar we kunnen ook nu al aan de slag met een aantal zaken om het clubhuis er voor de komende periode weer toonbaar uit te laten zien, dus plan B: het clubhuis van buiten en binnen aanpakken. Dit zal niet eenmalig zijn; onkruid groeit immers weer en de buitenkant zal weer verweren.

We horen gelukkig links en rechts dat er veel mensen willen meedenken of meedoen. En daar zijn we uiteraard blij mee! Via deze Google Form - LINK- willen we graag jullie hulp vragen op diverse terreinen. Misschien hebben jullie daarnaast nog mensen in jullie netwerk die ook willen meedenken. We maken nu een inventarisatie en willen dan zo snel mogelijk aan de slag!

Laten we met elkaar onze familieclub weer aanzien geven.. letterlijk en figuurlijk!

Met vriendelijke groet,

De bouwcommissie (Willem Stein, Patrick Blankensteijn)

Het bestuur (Mark Versteeg, Marcel van Kamp)