Lancering 'MHC Vianen Verkoophoek'

25-1-2022  |

We hebben leuk nieuws! De afgelopen maand zijn we druk bezig geweest met het creëren van een nieuw platform: een verkoophoek voor hockeyspullen en -kleding! Vanaf vandaag, 25 januari, openen wij deze groep. Deze groep is te vinden en gebruiken via Facebook.

Wat houdt dit in? MHC Vianen biedt een platform waar (tweedehands) hockeyspullen en hockeykleding verkocht kunnen worden. Denk bijvoorbeeld aan een weinig gedragen tenue, een hockeystick die te klein is, of een paar hockeyschoenen. Deze groep is geheel voor en door leden. MHC Vianen biedt alleen het platform. We hebben een aantal standaard regels opgesteld voor het verkopen van spullen: denk aan het geven van een goede omschrijving van het product en het maken van een duidelijke foto. Dit is allemaal terug te vinden in de groep. Leden worden geacht zich hieraan te houden. Op deze manier hopen we een leuk platform te creëren waar hockeyspullen een tweede leven kunnen krijgen.

Hoe word je lid van deze groep? Deze groep is bedoeld voor (toekomstige) leden van MHC Vianen en voor mensen die betrokken zijn bij onze vereniging. Een verzoek om lid te worden is in te dienen bij ‘MHC Vianen Verkoophoek’ op Facebook.

Verdere informatie is te vinden op de pagina zelf (https://www.facebook.com/groups/mhcvianenverkoophoek)

We wensen iedereen heel veel (ver)koopplezier!