Update zaalcompetitie en midwintercompetitie (3-tallen)

21-1-2022  |
Beste leden,

Vorige week hebben wij jullie geïnformeerd over de versoepelingen die de overheid heeft aangekondigd en wat dit betekent voor hockey. Het grootste vraagteken was toen nog de zaalcompetitie en midwintercompetitie. Inmiddels heeft het KNHB hierover een bericht geplaatst. Zover we nu weten is competitie spelen tot en met 25 januari in ieder geval niet toegestaan. Aanstaande dinsdag wordt er een nieuw besluit genomen over eventuele verlenging van deze maatregel of versoepeling. Dit betekent dat er nu twee scenario's zijn:
  1. Indien het kabinet een versoepeling aankondigt waarin competitiewedstrijden weer gespeeld mogen worden, zal de competitie worden hervat.
  2. Indien er een verlenging wordt aangekondigd, zal de competitie worden stilgelegd en niet meer worden hervat.
Dit betekent dat we afhankelijk zijn van het kabinet en wat zij gaan beslissen. Zodra hier meer duidelijkheid over is, komen wij uiteraard weer bij jullie terug. Tot die tijd is er alleen de mogelijkheid om buiten te trainen of onderlinge oefenwedstrijden te spelen.

Het volledige bericht van de KNHB is hier te lezen: https://www.knhb.nl/nieuws/de-zaalcompetities-hoe-nu-verder

We hopen jullie zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
Bestuur en Communicatiecommissie MHC Vianen