Vooraankondiging ledenenquête MHC Vianen

29-4-2021  |
Beste leden,

Wij hebben jullie input nodig! Graag willen wij jullie beter leren kennen. Daarnaast hebben we jullie hulp nodig. Voor het verbeteren van onze vereniging willen wij graag met jullie samenwerken, zodat we nog beter in jullie kunnen investeren. Via de ledenenquête - die volledig anoniem is - willen we achterhalen wie jullie zijn, hoe tevreden jullie zijn met de vereniging en wat er in jullie ogen eventueel anders kan binnen de vereniging. Met andere woorden: wij starten met het inventariseren van de wensen en behoeften van onze leden. Daarom ontvangen jullie binnenkort de ledenenquête.

De ledenenquête is in samenwerking met de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond opgesteld. Het invullen van de enquête duurt ongeveer 10 minuten. Sluit de enquête volledig af (opslaan en verzenden), zodat wij de resultaten goed kunnen verwerken. Uiteraard zullen wij de uitkomsten dit jaar nog met jullie delen.

De uitkomsten van de ledenenquête willen we gebruiken om de tevredenheid, wensen en behoeften te analyseren. Deze analyses zijn erg nuttig en waardevol voor stappen die onder andere gericht zijn op een verhoogde ledentevredenheid. Daarnaast willen wij de wijze van communicatie naar onze leden goed tegen het licht houden. De insteek is om op regelmatige basis te evalueren, zodat we gericht onze doelstellingen bij kunnen stellen voor de komende jaren.

De link naar de enquête wordt verstuurd via de MHC-app en naar het bij ons bekende e-mailadres. Heb je de link niet ontvangen? Op [email protected] vernemen wij dit graag. Jullie hebben tot en met vrijdag 21 mei 2021 de tijd om deze in te vullen.

Wij willen als vereniging groeien om te kunnen voorzien in jullie wensen en behoeften. Help jij ons mee te bouwen aan een sterker MHC Vianen?

Met enthousiaste en sportieve groet,

Bestuur MHC Vianen
Voorzitter Mark Versteeg