Corona update!

3-3-2021  |
Dinsdagavond 23 februari liet het kabinet weten dat de huidige lockdown in ieder geval verlengd wordt tot en met 15 maart. Wel is er met ingang van 3 maart een versoepeling voor jongeren en jong volwassenen tot en met 26 jaar. Zij mogen vanaf deze datum in teamverband trainen.

Samengevat gelden voor ons op het veld nu de volgende regels:
  • (Jongste) jeugdteams mogen zonder beperkingen trainen en intern binnen de vereniging onderlinge wedstrijden spelen. Zij mogen geen competitie spelen.
  • Jongeren en jong volwassenen t/m 26 jaar mogen vanaf 3 maart in teamverband trainen en binnen de vereniging onderling wedstrijden spelen. Zij mogen geen competitie spelen.
  • Senioren mogen alleen in groepjes van maximaal twee en met anderhalve meter afstand trainen. Zij mogen geen onderlinge wedstrijden of competitie spelen.
Verder blijven de bestaande regels van kracht, dus zijn de kantine en de kleedkamers nog steeds gesloten, is het clubhuis alleen voor noodgevallen open, en is het clubterrein niet toegankelijk voor ouders en/of toeschouwers.

Uitgebreide informatie over de protocollen tijdens het sporten lees je in het protocol verantwoord sporten dat door NOC*NSF in samenwerking met de sportbonden is opgesteld.