Voorlopige teamindeling jongste jeugd en junioren hockeyseizoen 2019-2020

26-5-2019  |

De voorlopige teamindeling jongste jeugd en junioren voor het nieuwe hockeyseizoen 2019-2020 is klaar.

Zoals elk jaar is het een enorme klus om alle spelers en speelsters op de juiste plek in te delen. Helaas kunnen we niet iedereen 100% tevreden stellen.

Alleen de spelers die lid van MHC Vianen zijn, zijn opgenomen in deze voorlopige teamindeling.

De indeling is tot stand gekomen op basis van ingevulde beoordelingsformulieren, observaties tijdens wedstrijden en trainingen en input van coaches/trainers.
Ons uitgangspunt is geweest om alle teams van dit seizoen zoveel mogelijk qua samenstelling gelijk te houden.

Er zullen wellicht nog wat wijzigingen plaatsvinden, doordat er jeugdleden stoppen met hockeyen. Er kunnen natuurlijk ook nog kinderen lid worden, die momenteel nog aan het proeftrainen zijn.

Voor vragen en/of opmerkingen over de voorlopige indeling kunnen ouders mailen naar [email protected] of [email protected].

De TC kan ouders dan in een gesprek te woord staan voor eventuele vragen.

De Technische Commissie MHC Vianen