De laatste loodjes voor de zomerstop.

18-5-2009  |

De laatste loodjes voor de zomerstop.

Nog een paar weken en dan zit dit hockeyseizoen erop. Een aantal jeugdteams (JB1, MB2 en JC2) zijn nog in de race voor het kampioenschap. De meisjes van MD1 zijn afgelopen zaterdag kampioen geworden door al hun wedstrijden winnend af te sluiten. Dat is absoluut een compliment waard. Ook al andere teams hebben in hun klasse naar hun mogelijkheden gepresteerd. Prima gedaan!

Als er iets is wat het afgelopen seizoen is opgevallen is het enthousiasme waarmee veel mensen zich inzetten voor de club. Van dicht bij maak ik dat mee in de TC, maar ook daarbuiten zoals bij de coaches, trainers, jeugdige hulptrainers en helpende ouders ervaar ik een positieve instelling. De afgelopen 3 clinics waren wat dat betreft een mooi voorbeeld. Zeker tijdens de jongste jeugd- en junioren-clinics viel op dat de hockeysport leeft in Vianen.

Natuurlijk zijn er over dit seizoen ook minder positieve zaken te melden, met als dieptepunt het terugtrekken van onze H1 uit de competitie. Daarover wil ik niet te veel uitweiden, het is helaas gebeurd. Het komende seizoen zijn er plannen om toch een H1 in te schrijven bij de Bond, even afwachten hoe dat zich de komende weken ontwikkelt.

De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen zijn weer in volle gang. Indeling van de teams, het vinden van trainers en coaches en indeling van trainingen zijn de hoofdtaken waar de TC zich op dit moment mee bezig houdt. De verwachting is dat dit voor de zomervakantie afgerond zal zijn en we streven ernaar dat iedereen goed voorbereid aan het nieuwe seizoen kan beginnen.

Welke evenementen staan ons nog te wachten? Dat zijn allereerst een voorlichtingsavond voor de trainers op woensdag 27 mei, een keepersclinic op 30 mei, de minislotdag op 6 juni, een eventuele afsluitende BBQ (nog niet zeker) en het Mini Reiger Toernooi op 13 en 14 juni.

Bij deze wil ik ook nog benadrukken dat eventuele opzegging van het lidmaatschap plaats moet vinden op uiterlijk 31 mei 2009.
Mocht dat na 31 mei gebeuren dan zal de contributie geheel of gedeeltelijk in rekening gebracht worden. Wat de contributie betreft is het uiteraard nog steeds mogelijk om via onderstaande link in te schrijven voor automatische incasso.

Ik wens iedereen een plezierige en sportieve afsluiting van het seizoen toe.

En meisjes en jongens van MB2, JB1 en JC2 heel veel succes het komend weekend met het behalen van een kampioenschap !

Ariën