IN MEMORIE

25-3-2009  |

IN MEMORIE

Geschrokken en diep geraakt zijn wij door het plotselinge overlijden van ons “lid van verdienste “

BERT VAN ECK

Bert is op dinsdag 24 maart j.l. aan de gevolgen van een hartaanval overleden.

Hij was lid van verdienste van M.H.C.Vianen door zijn vele activiteiten voor de hockeyclub. Jaren lang was Bert mede-bestuurslid van onze vereniging, technische commissie, en was een enthousiaste scheidsrechter die het spel uitstekend verstond. Zijn bescheidenheid en kennis van zaken maakte hem tot een zeer gewaardeerd lid van onze vereniging.

Onze gedachte gaan in het bijzonder uit naar Janneke, Ralph en Frank. Wij wensen hen heel veel sterkte toe bij het verwerken van de leegte die Bert nalaat.

*citaat uit de rouwkaart*

'Er is gelegenheid om afscheid van Bert te nemen en de familie te condoleren op vrijdag 27 maart van 18.30 tot 19.30 uur in het uitvaartcentrum van Monuta, Sparrendreef 8 te Vianen.
Zaterdag 28 maart zal om 14.00 uur de crematieplechtigheid plaatsvinden in crematorium Noorderveld, Structuurbaan 1 te Nieuwegein.
Na de plechtigheid is er gelegenheid tot condoleren in de ontvangkamer van het crematorium.'

Vianen, 25 maart 2009

Hockeyclub M.H.C.Vianen