Borrel op de vrijwilligersbijeenkomst

15-11-2015  |
Beste vrijwilliger,

Inmiddels zijn we bijna halverwege het nieuwe hockeyseizoen en gaat de zaal- en de midwintercompetitie over een niet al te lange tijd weer beginnen. In de eerste helft van het seizoen hebben jullie als vrijwilliger heel veel tijd en energie gestoken in de hockeyactiviteiten voor de jongste jeugd, junioren en senioren binnen onze club.

Als bestuur van MHC Vianen zijn we jullie heel erg dankbaar voor deze inzet en willen jullie daarom graag uitnodigen voor een hapje en een borrel op de vrijwilligersbijeenkomst. Jullie zijn van harte welkom op vrijdag 11 december vanaf 18:30 uur op de club.

Graag horen we of je bij deze vrijwilligersbijeenkomst aanwezig kunt zijn?

PS: jullie zijn ook van harte uitgenodigd voor de 'najaars' algemene ledenvergadering, die na de vrijwilligersbijeenkomst begint om 20:30 uur.

Met vriendelijke groeten,

Namens het bestuur van MHC Vianen