Nieuws van het bestuur en de commissies februari 2015

17-2-2015  |

Herinrichting Sportpark Blankensteijn

Het concept Programma van Eisen voor de aanbesteding is besproken met de verenigingen. Het voorlopig ontwerp van de plannen zien jullie hieronder.

Er moeten nog wat punten op de i’s gezet worden, maar de vaart zit er lekker in.

De Technische Cie. gaat binnenkort aan de slag met het maken een plan voor de trainingen en (oefen)wedstrijden in de maanden augustus en september 2015. We houden er rekening mee dat de nieuwe velden half september bespeelbaar zijn.

Internet en Wifi

De pin en cashless hebben een aantal weken niet gewerkt. Na vele uren van onderzoek is duidelijk geworden dat dit niet aan de apparatuur lag maar aan de internetverbindingen. Die zijn afgelopen week verbeterd door de KPN en nu werkt de PIN weer. Cashless wordt later deze maand weer aangesloten. De Wifi-sleutel voor clubhuisinternet is veranderd: FCC2D6E6FE9D

Zaalhockeycompetitie 2014-2015

14/15 februari is het laatste zaalhockeyweekend. Meerdere teams hebben in hun klasse de 1ste prijs gepakt of gaan die pakken in de komende wedstrijden. Allemaal van harte gefeliciteerd. De ervaringen van de bijna afgelopen zaalhockeyperiode gaan we in maart evalueren.

Lars Balk (voormalig lid van de MHC –Vianen, en nu trainer van enkele van onze juniorenteams) is begin februari WERELDKAMPIOEN zaalhockey geworden met het Nederlands team in LEIPZIG.

(Lars gehurkt 2de van links)

Van harte gefeliciteerd!

8ste Lustrum MHC Vianen nadert

5 september jl. was het 39 jaar geleden dat de MHC Vianen is opgericht. Dat betekent dat we volgend seizoen een mooi jubileum gaan vieren. Een 40 jarig bestaan gaan we uitbundig vieren.

De lustrumcie. presenteert komende bestuursvergadering haar plannen voor het jubeljaar.

Instructie Verantwoord Alcohol Schenken (IVA)

Een herhaalde oproep aan alle seniorenleden die op zondag competitie spelen om de instructie verantwoord alcohol schenken te volgen en met goed gevolg af te sluiten.

Het is een investering van een half uur.

Naam barverantwoordelijke: Robert Goes

E-mailadres barverantwoordelijke: [email protected]

Eind maart zullen we de seniorenteams de maat nemen op het aantal behaalde certificaten.

Verantwoord alcoholgebruik

Het bestuur onderschrijft en ondersteunt het preventiebeleid van de gemeente Vianen op het gebied van alcohol en drugs.

In de actiemaand maart zullen wij op meerdere momenten hiervoor aandacht vragen.

Het convenant Sport en Alcohol zal in maart door de deelnemende paracommerciële horeca (bijv. sportverenigingen) ondertekend worden.

Met sportieve groeten,

Peter Beumer