Twee nieuwe leden van verdienste

21-12-2014  |
Nicolette van Oort (links op de foto) en Desirée van Ooij zijn afgelopen vrijdagavond door de ledenvergadering benoemd tot "lid van verdienste".

Dat is een ere-titel die in het verleden alleen is verleend aan leden met een jarenlange staat van dienst voor de vereniging.

Nicolette is seizoenenlang de drijvende kracht geweest achter het wedstrijdsecretariaat. Ook bij de organisatie van het  MiniReigerToernooi is zij vanaf het begin een krachtdadig aanpakker.
Desirée heeft heel wat leden zien komen en gaan als hoofd van de ledenadministratie. Na de "ledenadministratie" heeft zij zich op de arbitrage gestort. Indelen, opleiden en vooral heel veel problemen creatief oplossen.

Hun kennis en ervaring hebben beide dames probleemloos overgedragen aan hun opvolgers.

Desirée en Nicolette verdienen het als geen ander om door de vereniging in het zonnetje te worden gezet.