MHC Vianen fietst ook voor DE RECREANTEN

12-5-2014  |

Voor elke deelnemer die de fietstocht volbrengt ontvangt de club 10 euro van de Rabobank Vijfheerlanden. Het bestuur heeft besloten dat wij de helft van dat bedrag schenken aan DE RECREANTEN uit Vianen. Een vereniging die steun verdient.

De Recreanten is een sportvereniging voor mensen die willen bewegen. Die mogelijkheid wordt geboden door veel reguliere sportverenigingen. Voor de mensen die bij een reguliere sportvereniging niet goed uit de voeten kunnen, willen de Recreanten ruimte en gelegenheid bieden. Er wordt gesport op de maandagavond van 18:30 tot 20:00 in de sporthal Helsdingen in Vianen door een groep van ongeveer 20 sporters onder het motto "Bewegen en Ontmoeten”. Naast de lichamelijke oefening is het ook belangrijk voor de leden en begeleiders om de relatie met elkaar te onderhouden op een positieve manier. Zo wordt er bijvoorbeeld nadrukkelijk ruimte gemaakt voor de verjaardagen van de leden. Door het jaar heen zijn er ook een aantal extra activiteiten die naast de sportavonden georganiseerd worden. (derecreanten.nl)

De Fietstocht

Verzamelen bij de MHC Vianen, zaterdag 12 juli om 9.45.

Starten en finishen

We starten tussen 10:00 en 10:30 uur bij voetbalvereniging Brederodes. Bij aankomst op de startlocatie ontvangen alle deelnemers een stempelkaart. De eerste stempel ontvangen jullie bij de startlocatie. De andere twee stempelposten komen jullie onderweg tegen. Finishen kan tot 15.30 uur bij de startlocatie.

Fietsroute

De route van 40 kilometer slingert door De Vijfheerenlanden. Op de site van de Rabo Fietsdag vinden jullie de route met daarop de stempelposten. (events.rabobank.com/vijfheerenlanden/rabofietsdag2014)

Doe je mee?

Geef uiterlijk vrijdag 4 juni door of je mee fiets. Misschien wil je hele team wel meefietsen? Via een email naar [email protected] kun je je opgeven voor de fietstocht.

Let op, we mogen met maximaal 50 deelnemers via de MHC Vianen meedoen, dus wie het eerst komt.....

Kun je nog wat winnen?

Ja, onder alle leden die meefietsen wordt een ZALANDO-cheque van 75 euro verloot. Met dank aan onze websitesponsor.

Nog vragen? mail naar [email protected]

Het bestuur (wij fietsen natuurlijk ook mee...)

Peter Beumer, 18-5-2014 @ 14:34:55
Ik fiets mee, wie volgt? L)=