Facilitaire Dienst blijft ook in de winterstop bezig

14-1-2009  |
Een update over de aanpassing van het interieur van de kantine
Zoals eerder gemeld wordt het interieur van het clubhuis tijdens de winterperiode eens lekker opgefrist.
Inmiddels zijn er reeds werkzaamheden geklaard aan de CV installaties, en is ook het plafond voorzien van een laag isolatie zodat we weer wat energiezuiniger om zullen gaan met het milieu en natuurlijk ook onze energie rekening. Onder de isolatielaag is inmiddels een mooie afwerking in het laatste stadium van afwerking. Fraaie, en zeer energiezuinige LED verlichting is in dit plafond verwerkt. Zie de bijgaande foto's om alvast een indruk te krijgen van de werkzaamheden en de resultaten; of wandel zaterdag even binnen tijdens de wedstrijden. Past dan wel op want het werk is nog niet geklaard. Pas ook op de veiligheid van Uw kinderen (de werkvloer is geen speelterrein!)

Desirée van Ooij, 16-1-2009 @ 18:30:35
Super, ziet er goed uit. Ode aan de werklui.