GEZOCHT: BESTUURS- en COMMISSIELEDEN

13-11-2013  |

Het huidige bestuur doet een beroep op de leden van de hockey- en de jeu-de-boulesafdeling om zich beschikbaar te stellen voor een bestuursfunctie. Niet-leden zijn eveneens welkom om hun interesse te tonen.

De vereniging groeit in ledenaantal, maar ook onze partners (gemeente, KNHB, Sportraad, SSMN) doen steeds vaker een beroep op onze medewerking. Uitbreiding van het bestuur is nodig om dit vrijwilligerswerk hanteerbaar te houden en voldoende kwaliteit te kunnen blijven leveren.

Leden van Jongens A en Meisjes A worden uitgenodigd zich aan te melden voor een feest- en toernooicie.

Op korte termijn is behoefte aan uitbreiding van het bestuur met 2 leden. Ook zijn er diverse commissies die een extra paar handen goed kunnen gebruiken.

Welke werkzaamheden een lid binnen het bestuur of een commissie zou kunnen uitvoeren, wil ik graag in een persoonlijk gesprek toelichten.

Geïnteresseerd? Wacht niet, maar bel of mail mij.

Peter Beumer
06 - 41 20 67 35

MHC VIANEN: VOOR, DOOR, en MET JOU!