Tussenstand december 2012

19-12-2012  |

Veldhockey afsluiting periode 2

Na de voorcompetitie zijn de juniorenteams opnieuw ingedeeld. Alle teams doen goed mee in de nieuwe competitie. Voor sommige teams is een hoge klassering aan het eind van het seizoen mogelijk.

Dames 1 krijgt nog geen loon naar werken. Met wat meer geluk is een hogere positie op de ranglijst zeker mogelijk. Dames 2 is dit seizoen in een hogere klasse ingedeeld, en de tegenstand is groter. Gelukkig vallen er dit seizoen geen teams gedurende competitie uit zoals vorig jaar bij Dames 2. Heren 1 heeft een duidelijke ambitie voor de tweede seizoenshelft, eindigen bij de eerste 4. We wensen ook hun veel succes.

Veteranen A en Veteranen HVL1 zijn betrouwbare middenmoters met de ambitie om de titelkandidaat punten af te pakken.

In maart begint periode 3, de laatste serie wedstrijden van deze competitie.

Midwintercompetitie

Veel teams blijven tijdens de winterstop zoveel als kan buiten trainen, om de conditie op peil te houden. Enkele teams gaan vanaf zaterdag 12 januari ook buiten competitie spelen. Veel succes, en we hopen dat er op de zaterdagen geen sneeuw ligt!

Zaalhockey

Met dank aan de zaalhockeycie. is het gelukt om dit jaar een nog groter aantal teams te laten trainen en spelen in de zaal. De eerste twee speelweekenden zitten erop. Het is weer wennen aan de zaal en de strenge regels, waardoor de resultaten wisselend zijn. Tactisch en technisch is het een hele goede ondersteuning van het spel op het veld. Begin december heeft de internationale bondscheidsrechter en oud-lid Pim van der Bruggen een workshop voor zaalhockeyers gegeven. De toelichting op de regels is bij iedereen goed ontvangen.

Diefstal

In de nacht van 7 naar 8 december hebben boeven zich toegang verschaft tot ons clubhuis. Ze zijn behoorlijk te keer moeten gaan om binnen te komen. Het herstel van de vernielingen aan deuren, ruiten, kasten etc. bedraagt duizenden euro’s. De muziekspeler, de TV, snoep en drank zijn meegenomen.

De clubhuiscie. gaat de beveiligingsmaatregelen uitbreiden.

Vacatures in het bestuur

De vacature voor secretaris en de vacature voor gewoon lid staan open. Vooral de vacature van secretaris willen we graag invullen. Bekendheid met hockey/petanque en lidmaatschap van de MHC-Vianen zijn geen vereisten. Het bestuur vergadert 8 keer per jaar. De secretaris is het aanspreekpunt voor de KNHB, en de notulist van de bestuursvergaderingen.

Voor nadere informatie over de vacatures kunt u contact opnemen met de voorzitter Peter Beumer ([email protected]; 0641206735) of andere bestuursleden.