Mini Reiger Toernooi 2012

8-2-2012  |
In het weekend van 16 en 17 juni organiseert het MRT-team voor de 25e keer het Mini Reiger Toernooi. Een jubileum waar wij als vereniging en als organisatie trots op mogen zijn. Veel mensen weten niet dat dit het grootste toernooi voor de jeugd is die niet in samenwerking met de KNHB wordt georganiseerd. Dit jaar willen we echt uitpakken en hopen op spektakel en mooi weer!
Ook dit jaar hebben we vrijwilligers nodig om alle hand en spandiensten uit te voeren. Niet alleen ouders van de deelnemende kinderen, maar ook jeugdleden die het leuk vinden om bij spellen te staan of wedstrijden te leiden.
Het toernooi is voor de 6 en 8tallen 1e en 2e jaars. En elk jaar streven we naar 350deelnemers.
Hou deze website in de gaten, zodra de MRT website aktief is zal dat gecommuniceerd worden.
Zet deze datum alvast in je agenda!
Groeten,
MRT, Ralph, Jasper, Egbert, Rolf