Van de Voorzitter

4-7-2011  |

Het hockeyseizoen 2010/2011 is nagenoeg ten einde.

Onze vaandelteams H1 en D1 hebben naar behoren gepresteerd. Bij de dames is de weg naar boven duidelijk in gezet, en dat belooft veel voor volgend seizoen. De heren hebben naar omstandigheden  goed gepresteerd. Voor volgend seizoen is de begeleiding rond, wellicht dat dat ook tot constantere prestaties leidt. Dames 2 heeft het kampioenschap net misgelopen. Trainers en coaches bedankt voor jullie inzet, het wordt erg gewaardeerd.

Veteranen A en B hebben zich moeiteloos gehandhaafd. Veteranen B gaat nieuwe paden op en gaat zijn geluk  volgens seizoen beproeven in de Veteranen VL-klasse. De Veterinnen gaan volgend seizoen met versterking een klasse lager hockeyen. Jerry bedankt voor al je zinvolle aanwijzingen.

Bij de jeugd zijn  de Jongens B1, C1 en D1 kampioen geworden.  Ook van de teams die geen kampioen zijn geworden horen we over het algemeen positieve geluiden en daar gaat het uiteindelijk toch om dat we plezier beleven aan de sport.

Tijdens het Familiehockeytoernooi op zondag 4 september zullen de kampioenen op de traditionele wijze gehuldigd worden.

Ons enige eigen toernooi, het MiniReigerToernooi is wederom ondanks de regen  op zondag een succes geweest. De organisatoren en de vele vrijwilligers ontzettend bedankt voor jullie inzet. Volgend jaar de 25ste editie, dat zal wel zeer speciaal worden!

Wij kijken als bestuur terug op een geslaagd hockeyseizoen waarbij naar onze mening wederom op een leuke en sportieve manier door de meesten onder ons de hockeysport is beleefd.

De hockeysport is populair onder de Viaanse jeugd. Onze vereniging heeft afgelopen seizoen bijna 50 nieuwe (jeugd)leden verwelkomt.

Voor het eerst in de historie van de vereniging moeten we serieus nadenken over het invoeren van een selectieve  jeugdwachtlijst.

De TC heeft de teamindelingen voor volgend seizoen rond. Ik heb gehoord dat voor  enkele jeugdteams nog geen begeleiding  is gevonden .

Ouders uw inzet bij het draaiend houden van een hockeyvereniging is onontbeerlijk.  Rijbeurten bij uitwedstrijden en bardiensten zijn vanzelfsprekend, daarnaast zijn wij als vereniging afhankelijk van de inzet van ouders bij de begeleiding van de teams (trainen en coachen). De club geeft voldoende ondersteuning en scholing waardoor je “beslagen ten ijs komt”. Een e-mailtje naar [email protected]  en er wordt contact met u opgenomen.

De ALV’s zijn gepland op vrijdag 2 december 2011 en vrijdag 29 juni 2012. Uiteraard worden jullie hier nog nader over geïnformeerd.

Rest mij om een ieder te bedanken voor zijn of haar inzet in welke vorm dan ook die heeft bijgedragen aan het aangename hockeyklimaat op onze club.

Alle sponsors, en met name de Rabobank Vijfheerenlanden bedankt voor jullie vertrouwen en gewaardeerde bijdrage n.

Iedereen een fijne zomervakantie gewenst en tot ziens op het familiehockeytoernooi!

Namens het bestuur,

Peter Beumer