Voorwoord van de PR commissaris

31-3-2010  |

Mijn laatste periode als PR commissaris is aangebroken. Over een paar maanden ga ik, na 6 jaar de bestuursfunctie als PR commissaris te hebben vervuld, het veld ruimen voor "nieuw" bloed. Tot op heden wordt er nog druk gezocht naar een geschikte kandidaat om mij als persoon op te volgen. Het begon allemaal 6 jaar geleden met een nieuw bestuur, visie en beleid. Om binnen de PR commissie wat structuur aan te brengen, kwam er al snel een beleidsplan. Het organigram, om de 5 commissies binnen de PR invulling te geven, bleef helaas tot voor kort akelig leeg. Er waren maar weinig vrijwilligers die oren hadden naar een functie binnen de PR. Gelukkig had ik wel een aantal leden die wat hand en spandiensten wilden verrichten bij een evenement of het zoeken naar een nieuwe sponsor. Het waren soms tropenjaren, maar ik moet zeggen dat ik het altijd met veel plezier heb gedaan.

In de zoektocht naar een invulling van het organigram van de PR, ben ik gestuit op een aantal vakbekwame mensen, waarvan ik denk dat zij voortgang kunnen geven aan de ingeslagen weg. De feestcommissie heeft op zaterdag 10 april zijn vuurdoop met een "FOUT" hockeyfeest voor leden en introducés vanaf 16 jaar. De kaarten zijn verkrijgbaar bij [email protected]. Zorg dat je een kaartje bemachtigt om het feest mee te maken na 2,5 jaar van afwezigheid.

We hebben een nieuwe sponsorcommissaris binnen de PR. Zijn naam is Kees Swildens, spelend lid bij veteranen B. Indien jullie vragen en/of opmerkingen hebben met betrekking tot de sponsoring, schroom niet om deze aan hem te stellen. Je kan ook een e mail sturen naar [email protected].

Tevens is er een nieuwe webmaster opgestaan om de zaken rond de website te beheren. Zijn naam is Mathijs Crum en hij is coach van ME4. Als er zaken zijn die jullie graag op de website willen zien, of er zijn vragen met betrekking tot de website, dan kunnen jullie deze stellen per e mail [email protected].

Ik hoop dat er snel een opvolger als PR commissaris wordt gevonden, zodat ik eind augustus met tevredenheid het stokje over kan geven.

Ik wil jullie bij deze alvast bedanken voor het vertrouwen dat jullie in mij hebben gesteld.

Met sportieve groet,

Michiel Janssen