Voorwoord van de penningmeester

28-9-2009  |

Beste leden, ere leden, leden van verdienste en sponsors.

Het nieuwe hockey seizoen is weer in volle gang en eind augustus hebben alle leden hun faktuur gekregen. De meeste leden die op faktuur betalen hebben hun contributie overgemaakt en de eerste automatische incasso batch wordt vandaag geind. Vanaf deze plek wil ik Folkert Stulp hartelijk bedanken voor zijn niet-aflatende inzet en ondersteuning aan mij om alles via LISA in goede banen te leiden zodat de facturatie en de incasso’s goed verlopen.

Met het grote aantal leden dat voor incasso heeft gekozen verwachten wij dat de verwerking van de contributies veel minder tijd in beslag zal nemen dan vorige seizoenen.

Aan het einde van dit hockey seizoen (juni 2010) zit mijn 3-jarig Bestuurslidmaatschap als penningmeester er op. Ik wil graag nu al in contact komen met een ouder/verzorger/hockeyer die het stokje van mij wil overnemen. De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het factureren aan de leden, het doen van betalingen en het verwerken van betalingen en ontvangsten in een online boekhoudpakket en LISA. De jaarstukken worden in samenwerking met een boekhoudkundige opgesteld. De begroting wordt in samenspraak met de overige Bestuursleden gemaakt.

Voor meer info bel mij op : 06 22 95 93 95 of stuur een email aan : [email protected].

Kitty Schüssel

Desirée van Ooij, 29-9-2009 @ 12:13:00
^O^ super goed gedaan en ik ga er van uit dat we een enthousiate vrijwilliger gaan vinden die zich aanmeld voor deze finaciële functie. Dus voel u aangesproken en reageer.