Geen alcohol onder de 18 jaar!

31-8-2022  |
Beste iedereen,

Met de start van seizoen 2022-2023 willen we jullie er attent op maken dat het (wettelijk) niet toegestaan is om alcohol te drinken als je nog geen 18 jaar (dus minderjarig) bent. Daarnaast is het (wettelijk) niet toegestaan om alcohol aan een minderjarige te schenken of te verstrekken, in welke vorm of variant dan ook. Dus ook niet via een ouder/verzorger of een teamlid!

De overheid beschermt opgroeiende jongeren actief tegen de gevaren van alcoholgebruik, en als club ondersteunen wij dat beleid. Wij nemen onze verantwoordelijk hierin heel serieus, door een strenge naleving van dit beleid toe te passen.

Dit houdt in dat het barpersoneel géén alcohol verstrekt aan minderjarigen, en bij twijfel wordt om een ID-kaart gevraagd.

Wij verwachten daarnaast van alle (niet-) leden dat zij ons beleid ondersteunen en actief meewerken aan het handhaven van dit beleid. Het niet strikt naleven van deze regelgeving kan tot boetes en intrekking van onze vergunning voor alcoholverkoop leiden.

Wij danken je voor je begrip!

Met vriendelijke groet,
Bestuur MHC Vianen