Teamindeling jongste jeugd en junioren seizoen 2022-2023

3-6-2022  |
Hallo allemaal,

de teamindelingen voor de jongste jeugd en junioren voor het volgende seizoen staan op de website achter de inlog (hoe kom ik bij de inlog; zie onderaan dit bericht).
Zoals jullie weten, zijn we vanaf maart met coaches en trainers aan de slag gegaan om deze teamindelingen te realiseren. Wij begrijpen dat door deze teamindelingen ook leden teleurgesteld zullen zijn, doordat ze niet in het huidige team blijven.
Gezien de grootte van onze club hebben we niet alle mogelijkheden en is de uitdaging te komen tot teams die ook qua omvang zoveel mogelijk kloppen. Hierdoor hoeven spelers ook minder uitgeleend te worden. Dit is een proces wat ieder jaar speelt en waardoor volgend seizoen de teamvorming er weer anders uit kan zien door nieuwe leden.
We vragen ouders om jullie kind, indien het in een ander team komt en teleurgesteld is, hierin te begeleiden.
We hopen in ieder geval dat alle kinderen met sportieve zin het nieuwe seizoen gaan starten.
Mochten jullie vragen en/of suggesties hebben stuur ze naar [email protected]

Ruud, Eric en Niels

Hoe kom ik bij de inlog:
2. Vervolgens klik je op 'Club' en dan 'Documenten.
3. Onder 'Teamindelingen' staat het pdf document met daarin de indelingen voor de jongste jeugd en de junioren.