Nieuwe samengestelde Technische Commissies (TC)

23-3-2022  |

Beste leden, ouders en verzorgers,

Hernieuwde Technische Commissies

Sinds dit jaar zijn wij als nieuwe Technische Commissie (TC) van start gegaan. In de bijlage is de samenstelling van de TC weergegeven, zodat jullie ons ook kunnen vinden bij vragen/opmerkingen. In eerste instantie verloopt onze communicatie via de trainers/coaches/teammanagers.

Wat hebben wij de afgelopen periode gedaan?

De afgelopen periode hebben de verschillende TC's een ronde gehouden langs de trainers/coaches van alle teams. Op dit moment vinden er gesprekken plaats met jullie coaches en trainers over hun ervaringen van dit seizoen en kijken wij ook naar het volgende seizoen. We spreken over communicatie, teamindeling, teamgrootte, beschikbaarheid van de coaches/trainers volgend seizoen, hockeymaterialen en nog veel andere punten. De gesprekken die wij voeren worden als zeer positief ervaren. Met de kennis/ervaring van coaches en trainers over jullie, de club en de tips en tops die zij ons geven, zien wij het volgend seizoen met vol vertrouwen tegemoet.

We streven ernaar om te zorgen dat medio mei bekend is in welk team je ingedeeld bent, wie je coach/trainer is en welke trainingstijden voor je team gelden voor volgend seizoen.

We wensen jullie een mooi seizoensslot en hopen jullie snel langs de lijnen te ontmoeten. Mocht je vragen hebben, aarzel niet om ons aan te spreken.

Met sportieve groet,

Eric, Ruud, Niels, Erik, Paul en Regina